Ujet#2

Pa kaj da rečem? Nije loša ova Njemačka.

Privadil sem se na ta germanski tempo. Razen na zbujanje. To je grozno. Še vedno sem mnenja da človeški organizem nebi smel delovati pod nobenim pogojem prej 8 uro zjutraj. To je naprimer nekaj kar je totalno nepotrebno.

Zakaj majo Nemci tolko keša? KER SO SKOPUHI. Majkemi ta folk gleda kje je za cent neka stvar ceneje pa če bo zato mogel it na drug konec mesta. Ampak zabavno je bit v okolju kjer dejansko ljudje živijo in ne samo preživljajo. Kjer ni usakodnevna debata na delu kako nekdo ne more odplačati kredita ali pa da je še 2 tedna do plače a oni so že suhi.

Zadnjič pavi meni sodelavec “Grem v Dubaj za dopust.” Dubaj rođaci. Js nemorem u Amsterdam varjanta.

Ampak pol se spomnim. Aja to je moj sodelavec. Se pravi js delam tam kjer on. Pa možda ču i ja negad u Dubaj.

Alles gute.

Der Jugo.

(Na sliki je eno od mojih delovnih mest)

Oddajte komentar

